Wednesday, April 10, 2013

Bila Diri Dilupakan~~

Hujan-hujan camnie malas pulak nak balik.
Jomla kite berblogging sambil melayan perasaan.
Kekdang kite lupa orang sekeliling bila busy mengejar duniawi.
bila orang sekeliling lupa kat kita, barula kita menyesal atas kealpaan kite tu.

Tapi..
She is my bestfriend....
Selama nie ingatkan die sentiasa ingat kat kite walaupun kite jarang contact die.
Tapi baru kite sedar yang die dah lupekan kite.

Hmmm alkisahnye, baru-baru nie baru dapat taw yang my 'bestfriend' baru je bertunang.
Aku x kisah kalau die x ajak, kadang-kadang orang bertunang memang jarang ajak kawan-kawan, buat antara family-family je.**still pikir positif lagi nie**

Tapi yang buat aku sangat-sangat sedih nie bile aku taw yang rupanya die ajak kawan-kawan lain.
Huhuuuuuu sangat sedih wa cakap lu..
sentap. terkilan. terkesima and macam-macam lagila aku rasa.

Die lupa kat aku ke
ke die memang x nak aku ada mase hari bahagia die
huhuuuu aku de buat salah ke
ke mungkin memang sebab aku jarang contact die
tapi selama nie ok je

Huhuuu until now aku masih tertanya kenapa die x jemput aku.
siyes aku sayang gile kat die
kalau la die taw die antara kawan terbaik yang aku pernah ada
yang mampu buat aku menanges and  ketawa.
nape die sampai hati buat aku camnie.
Huhuuuu
sedih

Kepada mu sahabat..~~
aku doakan pertunangan ini akan kekal hingga ke jinjang pelamin
n insyaAllah akan berkekalan hingga ke Jannah.

~semoga bahagia selalu~


No comments:

Post a Comment